wtorek, 6 marca 2012

CHANEL FALL 2012 PARIS FASHION WEEK

 Karlu mowi sie wiele ze supermen, ze wizjoner itd. Dzis na pokazie Paris week odbyl sie dlugo wyczekiwany pokaz Chanel na jesien 2012. Mialam wobec niego duze oczekiwania.Byly stalagmity wbite w podloge, byl polyskujacy piasek .Sjow otworzyla Stella Tennant.Nie zabraklo takze Anji Rubik, Mirandy Kerr.Szczerze powiem ze jestem rozczarowana tym pokazem strasznie.Jest mowiac krotko " bez szalu" oprawa owszem moze i robi wrazenie ale stroje juz mniej. O wiele bardziej zachwycila mnie kolekcja Chloe albo Dior. Kolekcja Chanel nie ma nic wspolnego z feminizmem, kobiecym stylem i elegancja. Nie podoba mi sie czuje niesmak.













2 komentarze:

  1. faktycznie nie zachwyca... zdarzały się mu lepsze projekty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pokazy Chanel przede wszystkim ze względu na całą oprawę i z tym się zgodzę - rewelacja! :) Choć faktycznie nie ma jakiegoś szału, w ogóle nie lubię pokazów jesień/zima, wiosna/lato bardziej mnie kręcą - świetne barwy i kroje.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń