Let the fashion be your passion
poniedziałek, 13 lutego 2012
Louis Vuitton inwestuje w chinska marke
Luksusowy koncern umacnia pozycję w Państwie Środka, inwestując 200 milionów dolarów w markę odzieżową Ochirly.Zgodnie z informacjami portalu China Daily, transakcja została przeprowadzona przez związaną z LVMH spółkę L Capital, która w ten sposób przejęła 10 procent udziałów zarządzanej rodzinnie firmie. Ta decyzja daje imperium Bernarda Arnault szansę na zwiększenie aktywności w Chinach, natomiast Ochirly może dzięki temu wprowadzić ofertę na inne rynki i zwiększyć rozpoznawalność za granicą.
Powstała pod koniec lat 90. marka Ochirly jest jedną z najpopularniejszych firm odzieżowych w Chinach, a w jej ofercie dominują damskie kolekcje, przeznaczone przede wszystkim do pracy. Dziś marka wyceniana jest na 2 miliardy dolarów i posiada około 300 sklepów w całym kraju.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Nowszy post
Starszy post
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz