Stanowisko europejskiego dyrektora kreatywnego Coca Coli Light, najbardziej dochodowego
napoju w historii przejął właśnie projektant Jean Paul Gaultier. Zajął tym
samym miejsce Karla Lagerfelda. Na oficjalnej premierze limitowanej edycji
napoju zostały przedstawione dwa projekty w stylu, z którego słynie kreator.
Jedna z butelek została zaprojektowana w charakterystycznym dla Gaultiera
marynarskim charakterze, druga zaś „ubrana” została w koronkowy gorset.
W ramach kampanii reklamowej promującej nową współpracę,
powstała seria trzech, krótkich filmików przedstawiających projektanta
pomagającego kukiełce Irene w jej metamorfozie. Po wypiciu Coca-Coli Gaultier dostaje olśnienia i zmienia wizerunek laleczki. Video
o tytule The Serial Designer
utrzymane jest w trzech konwencjach – rock,
romantic i thriller.
Wersja light
najsłynniejszego napoju gazowanego na świecie Coca-Coli, który został wynaleziony w 1886 roku, doczekała się
swojej limitowanej edycji w 2010 roku. Pierwszą, kolekcjonerską serię butelek
zaprojektował wówczas dyrektor kreatywny Coca-Coli
Light, projektant Karl Lagerfeld, który rok później również stworzył
designerskie flakony.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz